Wednesday, August 15, 2012

Rekordi vdekjeprurës, 30 litra vodka e 25 birra në pak orë

Një turist i ri britanik humbi jetën i mbytur në të vjellat e tij, por më shumë se vdekja tragjike, ajo që bëri lajm ishte sasia e pabesueshme e alkoolit të konsumuar prej tij. 

20-vjeçari George Yuill ndërroi jetë në dhomën e tij të hotelit në një resort turistik në Qipro, pasi në pak orë konsumoi dhjetë shishe vodka 3-litërshe dhe 25 birra.

I inkurajuar nga çmimi i ulët, prej 15 eurosh për vodkën 3-litërshe, adoleshenti konsumoi një sasi të pabesueshme alkooli dhe ekspertët e mjekësisë ligjore, janë të befasuar se si nuk vdiq që më parë.

Ndonëse trupi ka një tolerencë të madhe ndaj alkoolit, me dehjen që në vetvete është një kundërveprim mbrojtës i organizimit, sasi shumë më të vogla se ajo e konsumuar nga 20-vjeçari, mund të rezultojnë fatale për një njeri të zakonshëm.

Në një prej rasteve më të njohura të vdekjes nga mbidoza e alkoolit, kengetarja Amy Winehouse humbi jetën një vit më parë pasi konsumoi më pak se tre shishe në disa orë. 

No comments:

Post a Comment

Label 14

More on this category »

Label 13

Label 3

Shiko me shume »

Click Here

bottom content 1

Label 15

Label 14

Kategoritë

Kategorite

Label 6

Label 5

Shiko me shume »

Label 4

Visitore Online

Video Category

Random Post

Trending Topic

Label 10

Label 9

Label 12

Label 11

Blog Archive

Randon Post

Trending Topic

Label 1

Lajme

Label 3

Label 2

bottom content 2

Random Post

Shiko me shume »

Test Footer

Shiko me suhme »

Trending Topik

Popular Post

Recent Post

Random Post

Send Free sms

free

Comments

Sport

Shiko me shume »

Video Category 1

Super Toyota me nje shpejtesi te madhe ,ne te cilen eshte vajza super seksi.Gjate ecjes me shpejtesi te madhe i zberthehet kemisha dhe i del gjoksi jashte.
Ndiqeni videon