Tuesday, September 4, 2012

Linda Halimi klip me “pullë të kuqe” me modele serbe

Duket se këngëtarja kosovare Linda Halimi këtë radhë ka vendosur që të befasojë me klipin e saj më të ri që sapo e ka përfunduar. Vetë këngëtarja ka paralajmëruar se klipi është i pazakontë dhe është i këshillueshëm vetëm për persona mbi 18 vjec, pasi ai përmban skena me përmbajtje të forte erotike. Kënga quhet “I Just Wanna…” dhe në klip i prodhuar nga “Imagine” luajnë dy meshkuj afroamerikanë dhe dy vajza serbe në skena seksi apo edhe lesbizmi. “Pjesët nudo janë pjesët më të nxehta në videoklip. Shumë gjëra që kam bërë kanë qenë tabu këtu në Kosovë. Mirëpo, unë i kam bërë dhe vazhdoj t’i bëj pa ndonjë kompleks. Aq më pak kur kam përkrahjen e familjes dhe fansave të mi. Ishte koha të sjell diçka ‘fresh’- të re, dhe ky është ndryshimi që kam bërë në karrierën time. Mund të them se jam e vetmja këngëtare shqiptare femër që ka femra nudo në videoklip”, është shprehur këngëtarja. Ndërsa përsa i përket modeleve serbe që kanë marrë pjesë në klip, citon alb-observer.com, ajo shprehet: “S’jam e vetmja; në 90% të videoklipeve kosovare shumica janë modele sllave. S’kemi bashkëpunuar me terroristët. Ato janë vetëm vajza me profesion modele të moshës sime, e që gjatë kohës së luftës kemi qenë shumë të vogla dhe të paafta për të marrë pjesë në luftë. Nëse babai juaj ka vrarë dikë, kjo s’do të thotë se ti ke faj. Logjikoni, mendoni, të paktën motrat shqiptare nuk i kam lejuar as vetë të bëjnë skena të rënda erotike në klip, prandaj i kam angazhuar modelet serbe, që të luajnë rolet që videoklipi i ka kërkuar (e që në botën e modelingut janë gjëra normale). Zgjodha modele serbe, pikërisht për të mos prekur moralin shqiptar. Ky ishte prononcimi im i fundit vëllezër dhe motra shqiptare. Tani, ‘enjoy the video and my music’ dhe faleminderit për interesimin dhe gjithë vëmendjen tuaj, – (tepër e rëndësishme për çdo artist. Ju dua

No comments:

Post a Comment

Label 14

More on this category »

Label 13

Label 3

Shiko me shume »

Click Here

bottom content 1

Label 15

Label 14

Kategoritë

Kategorite

Label 6

Label 5

Shiko me shume »

Label 4

Visitore Online

Video Category

Random Post

Trending Topic

Label 10

Label 9

Label 12

Label 11

Blog Archive

Randon Post

Trending Topic

Label 1

Lajme

Label 3

Label 2

bottom content 2

Random Post

Shiko me shume »

Test Footer

Shiko me suhme »

Trending Topik

Popular Post

Recent Post

Random Post

Send Free sms

free

Comments

Sport

Shiko me shume »

Video Category 1

Super Toyota me nje shpejtesi te madhe ,ne te cilen eshte vajza super seksi.Gjate ecjes me shpejtesi te madhe i zberthehet kemisha dhe i del gjoksi jashte.
Ndiqeni videon