Saturday, October 13, 2012

Videoklipet më të “nxehta” në historinë e muzikës


Videoklipet më të “nxehta” në historinë e muzikës
Pamje nga videoklipi i këngës Satisfaction

Që kur MTV-ja i bëri videoklipet formatin më popullor të marketingut për këngët pop, shumë këngëtare nisën një garë për videon më sensuale. 

Me kalimin e viteve janë kapërcyer barriera dhe videot sa vijnë e bëhen më të “nxehta” dhe këngëtaret bukuroshe vishen gjithmonë e më pak para kamerave.

Trendin erotik e nisi Madonna në vitin 1990 me këngën ‘Justify My Love’. Më pas Rihanna, Christina Aguilera, Britney Spears dhe Lady Gaga e kanë “evoluar” edhe më shumë.

Tabloidi ‘The Sun’ ka publikuar disa nga videoklipet më sensuale të historisë së muzikës botërore:


Christina Aguilera – Dirrty (viti 2002)

Eric Prydz – Call On Me (viti 2004)

Madonna – Justify My Love (viti 1990)

The Beloved – Sweet Harmony (viti 1993)

Rihanna – Umbrella (viti 2007)

Lady Gaga – Born This Way (viti 2011)

Holly Vallance – Kiss Kiss (viti 2001)

Shakira – Don’t Bother (viti 2005)

T.A.T.U – All The Things She Said (viti 2002)

Benny Benassi – Satisfaction (viti 2003)

No comments:

Post a Comment

Label 14

More on this category »

Label 13

Label 3

Shiko me shume »

Click Here

bottom content 1

Label 15

Label 14

Kategoritë

Kategorite

Label 6

Label 5

Shiko me shume »

Label 4

Visitore Online

Video Category

Random Post

Trending Topic

Label 10

Label 9

Label 12

Label 11

Randon Post

Trending Topic

Label 1

Lajme

Label 3

Label 2

bottom content 2

Random Post

Shiko me shume »

Test Footer

Shiko me suhme »

Trending Topik

Popular Post

Recent Post

Random Post

Send Free sms

free

Comments

Sport

Shiko me shume »

Video Category 1

Super Toyota me nje shpejtesi te madhe ,ne te cilen eshte vajza super seksi.Gjate ecjes me shpejtesi te madhe i zberthehet kemisha dhe i del gjoksi jashte.
Ndiqeni videon